0

De ‘inner circle’ van techneuten vernietigt kapitaal als sport

Het geluid van schuifelende voeten, gevolgd door een kreun, leidt tot een doffe klap. Wanneer de stofwolk wegtrekt, verschijnt een verkrampt gezicht...

0

Comfortabel met content: 5 tips van Copywriting Queen Amy Harrison

De Britse 'Queen of Copywriting' Amy Harrison heeft commercieel copywriten tot kunst verheven. Daarom interviewden we haar om nieuwe inzichten op te doen en om onze kennis op peil te houden. Wat zijn haar gouden tips voor geweldige teksten?

0

Op zoek naar de juiste mindset in een wereld vol robotica

De technologische ontwikkeling die onze samenleving de komende decennia gaat bepalen, is robotica en het groeiende vermogen om efficiënt data te verwerken.

0

CloudFest Content Contest: win een bijzondere blog

Doe met de Content Contest van Splend en win een bijzondere blog. Spreek ons aan op CloudFest, we zijn niet te missen!

0

RSVP voor GDPR: laat privacy je event marketing niet in de weg staan

Het organiseren van events draagt bij aan een succesvolle marketingmix. Voor evenementen geldt ook dat je persoonlijke data verzamelt – helemaal als je leads aan het verzamelen bent, dus moet je voldoen aan de GDPR of AVG. Voorkom verrassingen en zorg ervoor dat je zonder hoofdbrekens je event kan organiseren.

0

5 tips die je dichter bij compliancy brengen: de GDPR cheat sheet

Hulp nodig bij de implementatie van de GDPR? Gebruik dan dit handige spiekbriefje voor je B2B marketing om snel compliant te worden.

0

Meepraten over de GDPR? 3 standpunten voor bij de koffie

De GDPR of AVG is noodzakelijk, maar wat moet je er nou van vinden? Wij zetten een aantal standpunten op een rij zodat iedereen op de werkvloer mee kan doen met de discussie bij het koffiezetapparaat. Want hoe meer inzichten, hoe breder de GDPR in je eigen organisatie wordt omarmd. Het begint bij bewustzijn!

0

GDPR: misvattingen uit de wandelgangen

Door de omvangrijkheid (en onduidelijkheid) van de General Data Protection Regulation (GDPR) is het lastig het kaf van het koren te scheiden in berichtgeving. De GDPR kent nogal wat randzaken en kanttekeningen. Daarom zet Splend de meest voorkomende misvattingen op een rijtje. Grote kans dat je enkele hiervan al in de wandelgangen hebt gehoord… Wat is waar?

0

9 simpele content tips voor SEO [infographic]

Verandering van spijs doet eten. Meerdere soorten content zijn dus goed voor je SEO. Splend geeft je handige tips voor verschillende soorten content waar je meteen mee aan de slag kunt.

0

GDPR: Wat verandert er voor je marketing?

Marketeers opgelet: de GDPR komt eraan en jij moet aan de bak. In een vorige blog hebben we de basis van deze nieuwe Europese wet uitgelegd. Maar juist de concrete invulling baart menig marketeer zorgen: het liefst staat ‘GDPR’ voor ‘Geweldig Duidelijke Praktische Regelgeving’. Helaas is dit niet het geval en moet je nog even wachten op de precieze invulling van de ePrivacy-wetgeving, die bovenop de GDPR komt. Toch kunnen marketeers aan de hand van GDPR aardig wat voorbereiden. Tijd voor een overzicht met praktische handvatten.

page 1 of 2