Blog

8 redenen om jouw online marketing aan Splend over te laten
Om de groei van jouw bedrijf te realiseren, kun je niet zonder marketing. De meeste bedrijven doen hun marketing zelf of nemen bijvoorbeeld een freelancer aan. Toch zijn er genoeg redenen te bedenken waarom het slim is om je marketing in z’n geheel of gedeeltelijk uit te besteden aan een marketingbureau. We zetten de belangrijkste voordelen van het outsourcen van marketing overzichtelijk op een rijtje.
Viewer Experience
User experience (UX) is voor elke communicatie- en marketing medewerker bekende lingo. Maar, de term die sinds 1960 al gebruikt wordt door marketeers, is met de huidige technologie en markt, toe aan een upgrade. De huidige generatie ‘gebruikers’ vindt een gemakkelijke gebruikersinterface (UX) normaal en daarom zullen bedrijven er meer aan moeten gaan doen om hen te doen laten kleven aan het scherm. Maak kennis met ‘viewer experience’. Een nieuwe stap voor IT-bedrijven om relevant te zijn én te blijven.
Goed beeld doet goed volgen
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Dat staat als een paal boven water. In ons nieuwe blog leggen we uit waarom uniek beeld belangrijk is voor jouw content.
splend-visual
Coca Cola, IKEA of Albert Heijn zijn voorbeelden van bedrijven die hun beeldtaal picobello in orde hebben. De tijd en energie die ze in hun beeldtaal hebben gestoken, maakt dat ze altijd en overal voor iedereen herkenbaar zijn. Helaas zijn er ook legio voorbeelden van bedrijven te verzinnen bij wie de visuele communicatie minder geslaagd is. Waarom kost goede vormgeving tijd? Wat gaat er zoal mis in de praktijk en wat kun je doen om de valkuilen te voorkomen?
zoekmachine
Het is meer dan ooit belangrijk om online goed vindbaar te zijn. Door middel van SEO (Search Engine Optimization) kun je ervoor zorgen dat je die vindbaarheid verbetert. Maar hoe begin je hier aan? In deze blog vind je 3 handige SEO tools waarmee je snel stappen maakt.
interview-hanneke
Binnen Splend is Hanneke Israël voor veel collega’s de spreekwoordelijke spin in het web. Ze is een ster in project management en weet daardoor altijd het overzicht te bewaren, zelfs als het om hele complexe projecten gaat. Met haar uitgebreide kennis van SEO en e-mailmarketing ondersteunt ze daarnaast ook veel klanten van Splend met het uitvoeren van marketingacties. Lees het volledige interview met Hanneke en leer haar beter kennen.