Blog

Contentmarketing is niet meer weg te denken in een B2B marketingstrategie.
En dan gebeurt er niets: hoe content online conversie wél voor elkaar krijgt
Je website staat als een huis. Je hebt tot in detail beschreven wat jullie doen. Er zijn contactformulieren toegevoegd en bezoekers kunnen zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Je hebt enkele blogs geplaatst en deze op LinkedIn en Twitter gedeeld. En dan gebeurt er niets. Hoe verleid je de doelgroep om met jou in zee te gaan?
Verandering van spijs doet eten. Meerdere soorten content zijn dus goed voor je SEO. Splend geeft je handige tips voor verschillende soorten content waar je meteen mee aan de slag kunt. In deze blog en infographic richten we ons niet op zaken als keyword density en opmaak, want daar zijn al goede plugins voor (zoals...
7 tips voor een goede event website: zo komt je website hoog in Google
Je hebt plannen voor het organiseren van een groot netwerkevent. Je wil je bezoekers zoveel mogelijk informeren, het liefst op een strak uitziende, aantrekkelijke én goed werkende website. Hoe zorg je ervoor dat jouw eventwebsite opvalt of dat jouw website verschijnt bij het intikken van dat ene specifieke zoekwoord?
5 tips content copywriting amy harrison
De Britse 'Queen of Copywriting' Amy Harrison heeft commercieel copywriten tot kunst verheven. Daarom interviewden we haar om nieuwe inzichten op te doen en om onze kennis op peil te houden. Wat zijn haar gouden tips voor geweldige teksten?
Rick zegt, met een knipoog, dat hij de dynamische wereld van IT tot aan zijn pensioen niet nogmaals gaat verlaten. Dat langetermijndenken voert hij door in zijn werk.